(Düş)mek Gökyüzünden

🦋Çizilen şu gökyüzünden ,insan neden aşağı düşer ki ...
Kanatlarım sığmaz içime aslında ben bilirim uçmak eylemini lakin,koşmakta uçmak kadar Tanrısal değil mi?
Hem koşarken düşmezsin gökyüzünden,yeryüzünde yuvarlanıp,takılmak bir taşa belki biraz rahmanidir benim için...

Gökyüzünden, kışa tohum düşer yüzüme,tamam lakin, yaz olmadan tohum kışa çatlamaz ki...
Dersen ki illa kırıl ve çatla ,o zaman sızmaz mı su içimize ...
Çürümez mi yazın tohumu kışın.
Dayıcım sende bir şeyler söyler misin lütfen ?
Deki yani ne bileyim bu tarla kürekle sürülmez diye,ot biçilmeden saman olmaz de mesela,bir ceylan yavrusunu bir kurt doğurmaz de misal.

🍃Sanırım kendini anlatmak bir nükleer denemeye engel olmak kadar zor,ya da bir füzyon tepkimesini durdurmak gibi.Biraz matematiksel ama olsun.

💐Beni en iyi belki de bir dağ keçisi anlar,sarp yamaçlardan gökyüzünü öperken ,bir parça ot doyurur ya karnını. Beni en iyi o anlar ,çünkü gökyüzüne en yakın o, hemde ile  korku dolu iken .
Şimdi sen diyeceksin ki yahu ,kartal var,iyi de kartalın kanadı var,o uçmaktan ,gökyüzünü öpmekten korkmaz ki.
Dağ keçisi öyle mi, o korka korka öper gülcemalini gökyüzünün...

Su akar,bir varolur ,bir son bulur yaşam.
Su sızar,çiçek açar ,bahar ve kış gelir,aşk yeşerir ,zaman geçer lakin insan hep eskir.Eskimek alemi bu ...
Eskimek biraz da yeniden doğmaktır diyorum kendime ...

🍁Ben anlatamıyorum belki, sen anlat hocam,
Madde düzensizliği akar,termodinamiğin 2.kanunu, ben ise sana akarım hayat boşlugunda ,anlat hocam tam olarak böyle söyle .Su akar yolunu bulur ama ben seni bulamam de...

🍃Teyzecim bana yün patik örer misin,ben akşamları çok üşüyorum ,çocuklar da üşür,anneler de ...
Teyze yüzün kırışmış bir çiçek taşıyor alnında hadi sen anlat...
Geçti de gençlik ,gelen pirü pak bir soluk ...

🌳Ellerim bilir misin bin varolamak,yüzbinler görürüm bir bedende,bir insan Ademden beri Kabil ve Habili taşır bendesinde,üstünde bir gömlek bir pantolon ile ...

Ben kendime anlatırım, lakin anlar mıyim bilemem.
Merak ederim herkes mi kendisinin yabancısı bu kadar ...

Eee hadi sen anlat o zaman bana amca...
Sen anlat ey çiçeği solgun güneş ışımak hiç mi kibre kaptırmaz seni.

Yavru kurbağa bari sen de bana,nasıl da bir şey iken bambaşka şeyler oldun,ne oldun böyle sahi...Bunca merhale hiç mi sokaklarını şaşırtmaz,bir ben miyim şaşkın...Bu alemin şaşkını ben miyim,hiç gökyüzünden düşmediniz mi siz?

🍒Böyle işte benim içime ışık sızar,aydınlık mıyım,dışarısı mı karanlık bilemem...
Kendimi ben anlatırım kendime ,anlar mıyım bilemem...
Meçhul....
🌻
Barış Altıntaş 
Kitap:"Düş Alemi"


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kırmızı Çocuklar Ülkesi

🍃🌾Ayağı Kırık Atlar Mevsimi🥀🍂

Ardında Bir Yaşamın