Minimalist Bir Düş

Minimalist Bir Düş
🌼🍃
Bıraktım bir dağ yamacından ruhumu sonsuz bir düşün boşluğuna....
İsrafil ve sur akar düşlerimin gecesine...
Üfflee...
İçim kıyamet...
🐞
Mızrak sapladım göğsüme,göğsüm bir cenk meydanı ...Atlar çiğner cesedimi sabahın aydınlığında...Asil atlar sürükler beni,uzakların yakınlarına doğru...
Uzağım kendimden, yenilmiş bir mareşal kadar hırçın, devrilmiş bir kral kadar tedirgin,kaybedilmiş kutsal bir toprak parçası gibiyim.Tarumar edilmiş bir şehir...

Tüm yaralarıma şiirler bandırdım,çıplak kelimeler örter ruhumun dehlizlerini ...
Cephedeyim kurşun parçalamış zihnimin güzel aşklarını.
🚲
Ekmek var mı abi,sencede bir ekmek bu kadar pahali olur mu yahu ?
Ekmek bu ekmek heeeyyy!!!
Şurdan bir açma verir misin?
Ohaaa 5 TL açma mı olur lan, kapalı kalsın o zaman verme ...
Ev kirası 4.000 TL oldu, ev değil villa sanki hemde bodrum katı ... 
Kaptan şurdan bir  öğrenci alır mısın?
Kimliğini göster abla,öğrenci kimliğim yok,eee üstünde de üniforma yok  teyze 38 yaşındasın öğrencilik mi kaldı?
Bu çocuk halen atanmadı mı kaç yıl oldu mezun olalı yahu?
Ezan okudu namaza mi gitsek,
Saat kaç oldu nerde ya bu çocuk gecenin bu saatinde ,
Bir tatlı alabilir miyim hanım abla,
Akbilim bitti fazla akbili olan var mı acaba parasını vereyim ?
Anne yine mi yıkamadan kırmızı gömleğimi,pantolunu da ütülememissin anne ve daha  nicesi cümlelerin hepsi bizden. 
Tanıdık cümleler değer yüzüme hepsi bu nadide karaparçasında selam verir düşlerimin denizlerine ...
Hayırlı işler abi,bereketli kazançlar komşu..
Tüm bu kompozsiyonun içinde varım ve soluyorum yüzde 21 oksijenden payıma düşeni alıyor akciğerlerim.
🚗🛻
Minimalist bir düş çalınır kulağıma gezerken bu bilinmezlikleri...İçimde yaramaz bir çocuk kırmızı bir bisiklet sürer 
Yaralar kabuk bağlamamış dizlerimde ,sıcak bir ekmek kokusu varlığın sevgilim. Düşüyorum  ben hep derinliklere ,tutup cesedimden atamıyorum kendimi zamanın dışına..
Zaman çok sonlu bir sonsuzluk...
Eskiyorum...
🛩️
Günün ışıkları aydınlatır mahallelerini bendemin.
Her sokağım kırmızı bir okyanusa açılır.
🌼
Bilir misin bilmem içim hüzünlü tren rayları ile döşeli,birkaç vagun kaybetmislik var yollarımda.
Yollarım gülüşler bilgiçlikler,şarkılar ve danslar ve aşklar dolu.
Işığa çıkar yollarım,kapılar açar bir varolmaktan başka bir varolmaya ...

🌻🎻
Barış Altıntaş 
Minimalist bir düş akşamı...
Yeterken sadece kendime 
Kitap :"Düş Alemi"

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kırmızı Çocuklar Ülkesi

🍃🌾Ayağı Kırık Atlar Mevsimi🥀🍂

Ardında Bir Yaşamın