1+1=8 Neden Olmasın

1+1=7 NEDEN OLMASIN 

Değmedi tenime Adem'in yapıldığı çamura yağan bir damla yağmur ...
Kovulmuşsam cennetten ne var,cennet gözlerimi kapatınca içimin vahasına aydınlanan bir mum...
Rüzgarlı hava,
Korkuyorum ve tedirginim...
Ah Tanrım çok anakronik soluyorum..
Soluğumu tıka artık...
Havva sen dur lütfen ...

Yüzümü bir aynadan tıkıştıryorum kalbime...
Ben çünküsüz cümlelerin nesnesiyim..
Bilir misin 2+4 bende her şey edebilir,çünküsü yok.
Deki; bir deli, yıkık bu kentin en akıllısı olabilir .
Tanrım çirkin güzellikler görüyorum,uçan zürafalar,sürüngen insanlar,kaçan bir kuş,yeşil bir at,kırmız bir sinek ,vadisinde gezinir  içimin...
Aydınlık bir gece ,karanlık bir gündüz burası.


Akıllanmak için kendimi bir akıl hastanesine kapatmamam lazım biliyorum.Belkide bir tapınağa kapatıp kendimi 63 yıl durmadan sussam lazım.
Delirmek hakkını elinde bulundurmak diyen şaire merhaba.

Biliyorum başımı yasladığım bir odun parçasından başka anlayan olmayacak beni.
Hem sözcükler taşıyacak ruhumu bir mabede benim.
Tınılar yükselecek mezarımdan Samanyolu galaksisine ....
Üstüme yıldızları ört benim, ayı ve güneşi biraz bulut lütfen.

Bir milyon ışık yılıdır kış uykusundan uyanan  bir yaprak çarpar gün ışığında yüzüme...
Yüzüm aydınlık bir bahar çiçeğinin toprağı.

Yaşamak değil mi hepimizin yüzü ...
Hepimiz ruhumuzu taşırız yüzümüzde ...
Bir başkasının  cenneti yüzüdür bir mabeynin ...

Çok otobüssüz bir gece...
ve karnım çok aç .
🌿🎊🔭🧪
Barış Altıntaş 
Gökyüzünde yıldız yok,durakta otobüs 🐞

Yorumlar

  1. Tüm yazılarınızı okudum,beşerin insanlığı,farkında(sız),foto(sentez) ve diğerleri garip hissettim kendimi...
    Zira böyle basitliği derinlestirmek ancak çıldırmış bir ruh ile mümkün.

    YanıtlaSil
  2. Aynı yazıları defalarca okudum,aynı paragraflar tekrar tekrar her defasında farklı bir his,farklı bir düşünce ve farklı bir duygu...o kadar derin ki ,o kadar güzel ki...

    Umarım kimse keşfetmek sizleri hep burda kalırsınız hep yazarsınız,hep varolursunuz burda .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan sonlu bir varlık ,içimizdeki sonsuza kadar varolma arsuzudur belki bizlere yazdıran...Yaşam sonlu bir Düş Alemi ...Takdirleriniz için teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kırmızı Çocuklar Ülkesi

🍃🌾Ayağı Kırık Atlar Mevsimi🥀🍂

Ardında Bir Yaşamın