KARMAŞA VE PEYGAMBER

🌻Bir insanın bir Tanrı yaratması ile Tanrının bir insan yaratması arasında lailaheilallah diyorum,yüzüme üç defa su çarparken...

🌺Sabah kahvaltısında hüznümü bir tavuk ile paylaşmak istiyor nadide kalbim...

🌾Diyorum ki teyze ,hani oğluna yaptığın o yün çoraptan bana da yapsan,belki Tanrı hoşnut olur ama ben tüm olasılıkları geride bırakıp mutlu olurum yaşama dair...Tandıra sürdüğün şu ekmeği kalbime ve zihnime de sürsene ,belki ekmek kokar yüzüm...

🌱Yok arkadaş bak bu peynir ile öğle yemeğinde çay yapacaksın ,güzel olur hemde derecesi arttırılmış bir hoşluk ile...

🌿Hayır yani neden tüm kederleri son peygamber çekiyor arkadaş,taifte ben olsam arka çıkardım peygambere ,taşı taa Firavun'un kafasında patlatırdım,hemde derdim ki ;lan seniegoist,bencil  dingil ,incisi lan bu alemin bu adam  Muhammed bu son peygamber ...

🍂Tanrı bana annemi vermiş tam rakamları toplamı 3 olan yıl önce...Beni de dünyaya...
Biliyor musun Cebraili de hiç görmedim ben,konu ile ilgisi yok ama kalmasın içimde....

🧮Fisebilillah ben Freud ,Nietszche ve Heidegerden daha Müslümanım,İbni Sina,Gazali,batlamyus ve kindiden daha kâfir kim bilir....

🔭Bakkala veresiye çok,elektronlar halen protonun etfarinda dönüyor ,ben halen direniyorum varolmaya ,Allah halen var,çiçekler ve Nisan gelip geçecek ....


🌅Karmaşa değil mi,karıştı mi aklın,lan bi git mi dedin,bende dedim,böyle yazı mı olur,
Vallah olur neden olmasın ...

🔖Hem baksana yaşama ...
Her şey birbiri ile karmaşık ve bir o kadarda sade değil mi ?
📚🔖📙📘
Barış Altıntaş
Kitap:"Düş Alemi"
🤺🤺🤺🤺
Konum:İş yerinden bilgisayarımı alırken

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kırmızı Çocuklar Ülkesi

🍃🌾Ayağı Kırık Atlar Mevsimi🥀🍂

Ardında Bir Yaşamın