ŞİİRDEN MERDİVENE

Bu mevsim kendimi yürüyen bir merdivenden bir şiire uzanırken gördüm...
Elimde tütünden bir sigara,ciğerlerim paramparça bahar...Tütün demişken sevgilim , Marlboro entelektüel bir varolmanın sembolü olamaz, kınıyorum...

Bilirsin ben kendimi hep Tarık Akandan ve Biruniden yakışıklı bulmusumdur,Biruniyi görmedim lakin Tarık Akan hiç fena değil,kıyasla bende öyle.. 

Dur lan küfür etme,seni çocuğu belli olmayan hergele...
Bana kutsal kitap inmiş olsa,ben şiir yazardım ona,bakkal borçları, kış ve yaz asgari ücret farkından bahsederdim,cennette varederdim lan dingil seni,yoksa senin gibisini başka ne durdurur.

Ölümüne kadar güzelleşmek peşinde olan bir varoş ve kıro çocuklardan biriyim ben...
Sıfatları pek sevmem,taşa ve aşa ,göğe ve aşka Tanrı ile anlam dokuyanları izliyorum...

Ben Kutsal kitaba,Allah'a ve efendilerin efendisine bir ilkbahar akşamı kavuşmayı şiirlerde dileyenlerdenim....

Beni benden ve sizi benden ve bizi senden korusun Tanrı,insan mevsimlerin kışı...

Bu kadar inançsal trajedinin arasında,kapının önünden okyanus geçer bizim,hadi gel ayaklarımızı sarkıtalım...
Ben ,sen Tanrı ve asgari ücret☺️🐞🎻
🌍🐜🦋🌾📽️
Barış Altıntaş
Kitap:"Düş Alemi"
Ucuz bir Suriyeli Berber koltuğundan merhaba🎓👣🏎️🚙

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kırmızı Çocuklar Ülkesi

🍃🌾Ayağı Kırık Atlar Mevsimi🥀🍂

Ardında Bir Yaşamın