Çöp Tenekesinden Mektup

Sana bu satırları Bağcılar çöp tenekesinden yazıyorum.

Biliyorum sen lüks,şatafat ve muhteşem kurgulanmış bir hayatın müsebbibi olmak için soluyorsun...
Lakin hayat açlık,yokluk,yoksulluk,adaletsizlik üzerinden realitesini devam ettiriyor.

Buna kimle sebep oluyor biliyor musun?
Ben,sen ve o sanattan,insanın mükemmeliğinden,erdemden,aşktan ve adaletten sürekli dem vuranlar ...
Hayat hiçte öyle şiirlerdeki ve aşk masallarındaki gibi değil ...

Bağcılar çöp tenekesi şahidimdir ki insan kendi içinde tüm evrene yetecek kadar kötülük barındırıyor.

Bu satırları Bağcılar çöp tenekesinden yazıyorum ve son verirken satırlarıma,
Diyorum ki ;
Farkında ol kendinin ve varolanın
Geçiciliği tescillenmiş bu misafirhanede erdem kıblen olsun.
Bağcılar çöp tenekesinden sevgi ile.
Barış Altıntaş 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kırmızı Çocuklar Ülkesi

🍃🌾Ayağı Kırık Atlar Mevsimi🥀🍂

Ardında Bir Yaşamın