Ekmek,Su,Döl Ve Gül

..Çünkü,boğazıma dizdiğim bunca aşk dolu sözcük soluğumu tıkıyor...
Sadece doğar,karnımı doyurur ve birkaç kitap okur,hani belki aklı başında bir kelebeğe,kör bir karıncaya denk gelir,bir kurbağa ile sudan karaya nasıl çıkılır üzerine sohbet eder,sonra ölürüm diyordum.

Planlarım arasında hiç "AŞK" yoktu...
Yani diyorum ki yaşamaklar nakşediyor bu adı zıkkımın kökü olan sözcük...
İnsan, bu durağa uğrayınca zihni ve kalbi başka bir dünyanın limanına demirliyor gibi...

Yaşamaklar nakşediyor bu sözcük...
Mutluluk,hüzün ve acı arasında paradoks bir yaşam dilimi...
Ben hep elime yüzüme bulaştırdım,bu durakta bekleyen tanımlanması mumkun olmayan tüm eylemsel,düşünsel ve hissel duyguları...
Bilmiyorum sanırım,bazıları aşkın maliki değil benim gibi...

Velhasılı kelam,her sabah gözlerimin bu aleme değişi,akşama merhaba deyişim ve sigaraya yapılan zamlarla beraber geçiş yaptığım bu bağcılar meydan tütünü senden bi haber değil...
Başımı yasladığım metro camı ve her daim arkamda birlestirdiğim ellerimle efelenen anadolu çocuğu bakışım ile beraber bende senden bi haber değiliz...

İçimdeki bu soytarı ve kavgacı,sinirli,kıskanç ve insanı canından bezdiren bu takıntılı  adam ile ,bide onun zıttı olan efendi ve güleç,okuyan,sanat delisi ve  yorumlayan bu beyefendi senden çok haberli...
Her halimle senden haberler dökülyor kalbime... Kim bilir belki de sevmek tek başınalık denilen ağacın gövdesinde büyüyordur...
Lan bunca dert,keder ve yaşaması kurt kapanı bu modern cahillik ve vahşilik çağında sevmek ve aşk neyine demek geliyor insanın içinden ama öyle değil...
İnsan işte tamda aşk için insan...
Ekmek,su,döl ve gül,ben ve sen sevgilim,muammasıyız bu "Düş Aleminin"

Barış Altıntaş
Kitap:"Düş Alemi"

Yorumlar

  1. Sen hep yaz bizde hep okuyalım.
    Kalemine sağlık yüreği güzel insan.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kırmızı Çocuklar Ülkesi

🍃🌾Ayağı Kırık Atlar Mevsimi🥀🍂

Ardında Bir Yaşamın