BEŞERİN İNSANLIĞI

🌍Gece ve siyah pantolonlu ben,beyaz bir akşamda....

🏚️Bu devrilmiş tuğla yığını takım elbisemi buruşturdu,alttaki çocuk cesedi çok ilgime layık değil...

👣Kenar mahallede bir terzinin kopmuş ayağını gördüm,bir camiye doğru gidiyordu,sanırım arkasından koşan sağ bacağıydı,yine mi biriket yığınları ve kan kokusu,bu beni anlık üzüyor çiçeğim...Geçer birkaç dakikaya biraz bağırmak lazım,hey bu evleri yıkmaaayıınn..Oh rahatladım...

🏎️🚙Sanırım yarın ben ve İbni Sina,Kindiyi alıp bir baloya belki Cezerinin son model tasarladığı arabasıyla gideriz... Biliyor musun Gazali nadide bir çiçek...Çok anlamlı konuşmuyor mu sence ? Her şey güzel lakin bu yıkılan evler , moralimi bozuyor ,dur biraz, yazarak küfür edeyim,Ali Kuşçu'dan öte,ibni Haysem'den beri...

🦧Karıştı kafam benim,ben Farabiyi bir otobüs durağında Jean Jack Rassue ile gördüm,hem arabada gelirken Harezmi Nietzsche ile derin bir tartışma içindeydi,biliyor musun bir kadın vardı onlara hayran hayran bakan...Ben ilk durakta indim,durağı da yıkmışlar biliyor musun,her yer dağılmış sevinçler ile doluydu... 

🎓Ah... Tüm bu derin acıların çağında ,kendimden kaçmak ve kolay olanı seçmek için,bağırıp duruyor, küfrediyorum,sonra gidip öfkemi yazarak kusuyor,mühendislik diplomama hayran hayran bakıyorum... Acımı birkaç fotoğraf dindiriyor paylastıklarımdan...Bunların hepsi yalan ve yapmacık...Ah Bir çocuk,çok kötü bir gömlek kuruyor...

👨‍👨‍👦‍👦Ben ve sen ve o ve tüm takımların elemanları olan,kes ve herkes bir soluk cesarette bir araya gelsek,bu kışa ve Ortadoğu'ya çiçekler ekleriz, kadınlar,çocuklar,erkekler, böcekler,taş duvar ve biriketler için....

🐞Hah... 

Deneme: Biriket ve Ortadoğu
🌾🐜🌼🌸
Barış Altıntaş 
Kitap:"Düş Alemi"

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kırmızı Çocuklar Ülkesi

Ardında Bir Yaşamın

🍃🌾Ayağı Kırık Atlar Mevsimi🥀🍂